Для перегляду детальної інформації оберіть послугу зі списку
Категорія заявників
Громадяни України, які потребують поліпшення житлових умов, віком від 18 років, які зареєстровані в м. Харкові
Громадяни України, які мають статус дитини-сироти, віком від 16 років, які зареєстровані в м. Харкові
Перелік необхідних документів
- Заява про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов.У заяві обов'язково вказати на який облік бажає стати особа (квартирний, кооперативний), якщо особа або члени сім'ї мають пільгу (пільги) вказати одну з пільг за якою бажають перебувати на обліку. У скаладі сім'ї вказувати тільки тих осіб, які бажають стати на облік разом з заявником
- Договір найму (якщо особа проживає за договором найму)
- Копії документів на займану житлову площу (де зареєстровані) (за наявності оригіналу):
- Довідки з місця роботи (де вказується чи перебуває особа на квартирному обліку за місцем роботи), для непрацюючих жінок -довідку з УП та СЗН про перебування на обліку до досягнення дитиною 3-річного віку, довідку про перебування на обліку у Центрі зайнятості
- Копії документів, які підтверджують родинні стосунки (свідоцтва про народження, про шлюб, про розірвання шлюбу) всіх, хто зареєстрований за вказаною адресою (за наявності оригіналів)
- Копія ідентифікаційних номерів на ВСІХ членів сім'ї, які будуть прийняті на квартирний облік (за наявності оригіналів)
- Копіі документів, які підтверджують наявність пільги у заявника та (або) членів його сім'ї, які будуть прийняті на облік (за наявності оригіналу):
- Медичний висновок (за наявністю) для інших громадян
- Довідка з КП "Харківське Міське БТІ" на всіх членів сім'ї, які будуть прийняті на облік станом на 31.12.2012р.
- Копії правоустановчих документів (свідоцтво на право власності, свідоцтва про спадщину, договір дарування, договір купівлі- продажу, технічний паспорт) на житлову площу, яка знаходиться у власності особи або членів сім'ї, які бажають стати на квартирний облік (за наявності оригіналів)
- Копії документів повинні бути звірені з оригіналом та завірені належним чином
Строк виконання послуги
30 календарних днів або на першому засіданні колегіального органу після закінчення цього строку
Розмір плати
Безоплатно
Категорія заявників
Громадяни України, які зареєстровані в м. Харкові
Перелік необхідних документів
- Заява на ім’я міського голови із згодою всіх зареєстрованих та проживаючих у квартирі повнолітніх членів сім'ї, а также громадян, на яких поширюється стаття 71 Житлового кодексу
- Ордер або рішення організації, підприємства, установи на підставі якого зайнято житлове приміщення
- Оригінал та копія технічного паспорту на займане житлове приміщення
- Поверховий план житлового приміщення (видає балансоутримувач)
- Копії документів, що посвідчують особу заявника та членів його сім'ї
- Копія картки (довідки) про присвоєння ідентифікаційного номеру (на всіх членів сім'ї)
- Копії свідоцтва про одруження (розлучення), народження дітей
- Рішення виконавчого комітету міської ради про зміну статусу гуртожитку, інший документ, що свідчить про таку зміну
- Довідка про наявність або відсутність у власності заявника та членів сім'ї іншого житлового приміщення станом на 31.12.2012
- Довідка з місця роботи/служби (трудова книжка, послужний список)
- Виписка з особового рахунку (інформація щодо заборгованості по квартирній платі)
- Нотаріально довіреність ( у випадку відсутності заявника або члена родии на час написання заяви)
- Довідки подаються оригінальні, передбаченої чинним законодавством форми
- Документи, надіслані поштовим відправленням, мають бути засвідчені у становленому законодавством порядку
- Інші документи, необхідність в яких виникла під час розгляду питання
Строк виконання послуги
30 календарних днів або на першому засіданні колегіального органу після закінчення цього строку
Розмір плати
Безоплатно
Перелік необхідних документів
- Заява на ім’я міського голови із згодою всіх повнолітніх членів сім'ї
- Ордер або рішення, на підставі якого зайнята квартира
- Копія паспортів повнолітніх членів сім'ї
- Копії свідоцтв про одруження (розлучення), народження дітей (належним чином завірені)
- Виписка з особового рахунку (інформація щодо заборгованості по квартирній платі)
- Довідки подаються оригінальні, передбачені чинним законодавством форми, та дійсні 1 місяць з дня видачі
- Інші документи, в яких може виникнути потреба
Строк виконання послуги
30 календарних днів
Розмір плати
Безоплатно
Категорія заявників
Громадяни України, які зареєстровані в м. Харкові
Перелік необхідних документів
- Заява за встановленою формою
Строк виконання послуги
30 календарних днів
Розмір плати
Безоплатно
Перелік необхідних документів
- Оформлена заява на приватизацію квартири (будинку), жилого приміщення у гуртожитку, кімнати у комунальній квартирі (за неповнолітніх членів сім’ї наймача рішення щодо приватизації житла приймають батьки (усиновлювачі) або піклувальники, згоду на участь у приватизації дітей вони засвідчують своїми підписами у заяві біля прізвища дитини)
- Заява-згода на обробку персональних даних з первинних джерел
- Заява-згода тимчасово відсутніх членів сім’ї наймача на приватизацію квартири (будинку), жилих приміщень у гуртожитку, кімнат у комунальній квартирі (нотаріально засвідчена)
- Копія ордера про надання жилої площі (копія договору найму жилої площі у гуртожитку)
- Технічний паспорт
- Документ, що підтверджує невикористання громадянином житлових чеків для приватизації державного житлового фонду (довідка з ОЩАДБАНКУ та довідки з попередніх місць проживання всіх учасників приватизації з 1992 року)
- Копія документа, що підтверджує право на пільгові умови приватизації
- Квитанція про оплату послуг за оформлення документів на приватизацію - на рахунок КП "ХМЦН"
- Копії документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, громадянина, який подає заяву та всіх членів сім'ї (для осіб, які не досягли 14 років, копії свідоцтв про народження), які проживають разом з ним
- Копії довідок про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податку громадянина, який подає заяву та всіх членів його сім'ї
- Копії документів, виданих органами державної реєстрації актів цивільного стану або судом, що підтверджують родинні відносини між членами сім'ї
- При подачі документів обов’язковою умовою є наявність оригіналів паспортів (для неповнолітніх – свідоцтва про народження) всіх членів сім’ї, які беруть участь у приватизації. Відповідно до п. 21 Положення про порядкок передачі квартир (будинків), жилих приміщень у гуртожитках у власність громадян орган приватизації, у разі потреби, уточнює необхідні для розрахунків дані
ДЛЯ МЕШКАНЦІВ ГУРТОЖИТКІВ ДОДАТКОВО ПОДАЄТЬСЯ:
- Форма первинної облікової документації № 028/о "Консультаційний висновок спеціаліста" з відміткою про відсутність захворювання на туберкульоз
- Заява про надання довідки встановленого зразка із обов'язковим зазначенням місцезнаходження об'єкту приватизації
- Заява-згода на обробку персональних даних
- Копія паспорту заявника (завірена згідно вимог чинного законодавства)
Строк виконання послуги
30 календарних днів
Розмір плати
Безоплатно
Категорія заявників
Фізичні особи: власник (співвласники), уповноважена ним (ними) особа або інший законний правонабувач
Перелік необхідних документів
- Заява про внесення змін (оформлена за підписом всіх співвласників житла)
- заява-згода на обробку персональних даних
- оригінал свідоцтва про право власності
- довідка КП "Харківське міське бюро технічної інвентарізації" щодо реєстрації права власності на житло за станом на 31.12.2012 (в разі оформлення приватизації житла до 31.12.2012)
- копія паспорту громадянина (для осіб, які не досягли 14 років, копія свідоцтва про народження), який подає заяву
- копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податку громадянина, який подає заяву (крім випадків, коли через свої релігійні переконання особи відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті)
- копія нотаріальної довіреності чи іншого документу, що надає право на представництво інтересів, у разі звернення представника власника (співвласника) житла
- лист (запит) нотаріуса щодо кола спадкоємців та копія свідоцтва про смерть, у разі смерті одного зі співвласників та звернення із заявою спадкоємця власника майна
- копія документу, що посвідчує перехід права власності, в разі зміни співвласника житла на частку спільної власності (договір дарування, договір купівлі-продажу, свідоцтво про спадщину, рішення суду тощо)
- копія свідоцтва про народження особи, яка на час приватизації не досягла віку отримання паспорту громадянина України
- копія документу, що підтверджує зміну прізвища власника житла в разі його зміни в період з моменту приватизації житла та за станом на день звернення із заявою про внесення змін (свідоцтва про шлюб, рішення суду, витяг з Реєстру актів цивільного стану, тощо)
- експертний висновок Державного підприємства "Українське бюро лінгвістичних експертиз НАН України" (в разі якщо у різних документах однієї особи виявлено записи прізвищ, імен чи по батькові, які відрізняються своїм написанням)
- достовірна інформації з матеріалів технічної інвентаризації та новий тезнічний паспорт, виготовлений за наявності змін у складі, планування та технічному стані об'єкта приватизації (у разі невідповідності даних, що зазначено у свідоцтві про право власності фактичному стану)
Строк виконання послуги
30 календарних днів
Розмір плати
Безоплатно
Категорія заявників
Фізичні особи: власник (співвласники), уповноважена ним (ними) особа або інший законний правонабувач
Перелік необхідних документів
- Заява про видачу дубліката свідоцтва про право власності (оформлена за підписом всіх співвласників житла)
- заява-згода на обробку персональних даних
- копія втраченого або зіпсованого свідоцтва про право власності на житло (за наявності)
- опубліковане в пресі повідомлення про недійсність втраченого або зіпсованого свідоцтва про право власності
- технічний паспорт, що містить актуальні відомості про технічні характеристики об'єкта нерухомого майна, та його копія
- копія паспорту громадянина (для осіб, які не досягли 14 років, копія свідоцтва про народження), який подає заяву
- копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податку громадянина, який подає заяву (крім випадків, коли через свої релігійні переконання особи відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті)
- копія нотаріальної довіреності чи іншого документу, що надає право на представництво інтересів, у разі звернення представника власника (співвласника) житла
- лист (запит) нотаріуса щодо кола спадкоємців й видачі дублікату свідоцтва про право власності на житло , із зазначенням підстав спадкуваннята копія свідоцтва про смерть, у разі смерті власника (співвласника) та звернення із заявою спадкоємця власника майна
- рішення суду щодо надання права та /або повноважень на отримання дубліката свідоцтва про право власності на житло, яке набрало законної сили, у разі звернення із заявою не власника об'єкта нерухомого майна та /або інші документи, що надають право на спадкування
- копії документів, виданих органами державної реєстрації актів цивільного стану або судом, що набрало законної сили, які підтверджують родинні відносини між спадкоємцем та власником майна (свідоцтва про народження, свідоцтва про шлюб, свідоцтва про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, тощо), в разі смерті власника (співвласника) та відкриття спадщини за законом
- копія документу, що посвідчує перехід права власності, в разі зміни співвласника житла на частку спільної власності (договір дарування, договір купівлі-продажу, свідоцтво про спадщину, рішення суду тощо)
- копія документу, що підтверджує зміну прізвища власника житла в разі його зміни в період з моменту приватизації житла та за станом на день звернення із заявою про внесення змін (свідоцтва про шлюб, рішення суду, витяг з Реєстру актів цивільного стану, тощо)
- експертний висновок Державного підприємства "Українське бюро лінгвістичних експертиз НАН України" (в разі якщо у різних документах однієї особи виявлено записи прізвищ, імен чи по батькові, які відрізняються своїм написанням)
Строк виконання послуги
30 календарних днів
Розмір плати
Безоплатно
Категорія заявників
Громадяни України від 18 років, які є власниками житла, що розмістили внутрішньо переміщених осіб в м. Харкові
Перелік необхідних документів
- Повідомлення про безоплатне розміщення внутрішньо переміщених осіб
- Оригінали документів на житло власника, наймача, користувача (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, заповіт тощо, технічний паспорт, ордер, рішення про визнання наймачем тощо) (пред’являються)
- Документи, що посвідчують та підтверджують громадянство України (паспорт) заявника, який надає житло (пред’являється)
- Копія ідентифікаційного номеру заявника
- Копії документів, що посвідчують та підтверджують громадянство України (паспорт, свідоцтво про народження) ВПО (пред’являється)
- Копія довідки внутрішньо переміщеної особи про взяття на облік в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб та копії відповідних довідок членів сім’ї (пред’являється)
- Документ, що підтверджує повноваження представника (пред’являється)